A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

17.1.12

mina beeeeen.....

Okej, jag känner inte mina ben.. dom är så gott som bortdomnade! Anledningen till detta är för att jag har varit och tränat.

Känner att jag har varit jätteduktig idag faktiskt. Först jobbade jag, sedan åkte jag hem och lagade mat med en gång och sedan ner och tränade. Det krävs mycket för att jag ska åka ner och träna men denna gången jag bestämde mig för att börja gymma igen så sa jag att det bara skulle vara för att jag tycker det är kul, alltså inga måsten. Nu är det dock inte så att jag tycker att det är kul, men så småning om kommer jag tycka det för jag går bara dit dom dagarna jag känner för det och jag har bestämt att jag inte ska tänka "Jag får inte äta det, och inte det". För när jag väl tycker att det är roligt att träna så kan jag därefter börja tänka på vad jag äter och detta kommer också leda till att jag går dit oftare. Gymmet som jag tränar på heter Everytime Fitness och jag tycker det är helt toppen för dom har öppet dygnet runt, vilket betyder att man aldrig behöver stressa för att ta sig dit eller när man väl är där :)

Sen är det ju dehär med att bo i en ny stad (om jag fortfarande får säga så i och med att det är snart 1 år sedan jag flyttade) som gör jag tycker det är tråkigt att gå och gymma. Med det menar jag att det inte är så kul att gå och träna själv varje gång, och det är bara på torsdagar som Simon kan gymma med mig då han är spelledig. Men detta är ju en möjlighet att skapa fler kontakter :) + att jag nog har några vänner som funderar på att börja träna där så det blir kul :)

Nu är det bara en vecka kvar tills jag åker ner till mamma, pappa och lillasyster! Det känns jättekul och jag längtar jättemycket! Men det är också alltid lika jobbigt att vara ifrån Simon när jag åker ner, och nu är det nästan en vecka jag ska vara nere. Men det har ju varit värre om man säger så ;)


Inga kommentarer: