A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

18.7.12

Ändrade planer.



Skulle åkt till Simons jobb och lämna lite grejer och lånat med mig bilen och fixa lite andra saker på samma gång, men nejdå så blev det inte!

Lyckades slå i tån i vardagsrumsbordet så fick inte ens på min skorna.. Nu är det dock lite bättre, men vad hjälper det liksom?

Istället har jag suttit och kollat igenom hela första säsongen av solsidan. Så sjukt bra är det, gråter av skratt! :D

Ikväll är Simon spelledig vilket betyder att jag får vara med min älskling hela kvällen utan att han åker iväg på träning <3 :) Att han är ledig idag från träning känns extra viktigt eftersom han åker iväg på träningsläger över helgen. Hur ska detta gå?

Jag har aldrig sovit själv här hemma sedan vi flyttade hit, och det är ändå över ett år sedan? :O Usch vill inte ens tänka på det nu. Fortsätter kolla på solsidan istället.




Puss & Kram
Patricia Gartzell

2 kommentarer:

Mamma sa...

Lilla gumman! Du har ju Selma som sällskap <3

Unknown sa...

Ja det har jag ju och det är tur det :D <3