A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

12.7.12

här har ni mig, igen!


Tro det eller ej men här är jag igen!

Mycket och lite har hänt sedan sist! Jag och Simon är inte bara sambos längre, vi är förlovade! <3

Vi kollar på större lägenhet (nej vi ska inte ha barn) och jag söker jobb. Jobbar också lite på Simons jobb som städerska en gång i veckan ;) Vi har varit utomlands för typ lite mer än en månad sedan, jag är mer blond än vanligt (valfri tolkning) och är kär som aldrig förr!

Annars ser nog allt ut som vanligt!


Idag är det världens skitväder i alla fall och jag ska till Simons jobb och hålla på med mitt lilla projekt. Håller på och målar om tråkiga ikeamöbler och försöker göra något fint.



Såhär ser det ut än sålänge, men ni får se mer sen när allt är på plats igen!




Puss & Kram
Patricia Gartzell

Inga kommentarer: