A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

10.10.11

Göteborg - Gävle

Tjena tjena!




Tänkte bara säga att resan hem igår gick bara fint. Tråkigt att lämna familjen men också härligt att få träffa min älskling igen. Mamma, pappa och Linnéa kommer ju snart upp hit, om typ 3 veckor så det är ju inte jättelång tid kvar tills man från träffa dom igen :)

Nu är Simon på träning och jag dricker lite varm oboy för jag är så himla frusen. Ska snart börja med maten och vi ska äta tacos <3 Sååå gott :D:D

Har inte hunnit ta bilder på mina kläder jag fick när jag och mamma var och shoppade, men ska försöka lägga upp det så fort som möjligt.

Jobbade 8.00 - 17.00 idag så är död. Imorgon jobbar jag 7.45 - 12.00 så det är vääääldigt skönt. Men jag klagar egentligen inte för jag är glad för varenda liten krona extra. :)




Inga kommentarer: