A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

17.10.11

när inget blir som man tänkt sig

Hej!

Min telefon är helt paj. Glaset har gått sönder men själva telefonen funkar ju, bara det att man får flisor i fingrarna så fort man ska göra något.



Kom precis hem från jobbet och hann bara säga hej till Simon i stort sätt innan han skulle iväg på träning.

Ska gå till affären och handla pesto nu för idag blir det pastasallad till middag. Jätteenkelt att göra och supergott!

Blev jättebesviken nyss då jag fick reda på att jag slutar 4 imorgon och var helt iställd på att jag slutade 12 imorgon. Tänkte nämligen att jag skulle gått och klippt mig egentligen, men det kommer inte hinnas med. Tycker ju inte att det är jobbigt att jobba 7.45 - 16.00 men när man är så inställd på att sluta mycket tidigare och har planerat massa så blir det liksom bara allt fel för en.



1 kommentar:

alexandra sa...

Du får sätta på ett genomslinligt skydd tills du lagar den! det har jag gjooort! (: whiiieeeee, puss puss