A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

30.10.11

Härliga söndag

Hej svejs!

Söndagar är väl bara för ljuvliga? Jag älskar verkligen söndagar! Denna söndag passade jag på att städa och tvätta lite inför imorgon, eftersom det blir finbesök från Göteborg imorgon! Mamma, pappa och lillasyster Linnéa kommer hit och ska vara här tills på torsdag. Det suger bara att jag jobbar varje dag, men det får man ta! Får ju umgås på kvällarna istället :)

Efter att jag städade så åkte jag ner på stan och träffade Emilia och hennes son Elmer. Han är så gullig för han säger inte Patricia till mig, utan Mattias! Haha vet inte riktigt om jag tycker att det låter likt över huvud taget men det är tydligen lättre att säga! :D

Nu kommer snart Simon hem. Han har haft match i Stockholm idag och har varit borta hela dagen.

Igår åkte vi ut till Ikea också en sväng. Vi skulle köpa tyg till ett nytt draperi till sovrummet. Vi vill inte ha lila färger i lägenheten längre så vi ville byta ut vårat lila draperi/rumsavdelare. Men det blir alltid så när vi åker till ikea. Det hoppar alltid ner massa annat som man egentligen inte tänkt köpa i kassen/vagnen. Och fick vi köpt något tyg då? Hehe nej!

Det här fick vi med oss istället:

1. 1 osthyvel.


2. 1 träningshandduk till Simon (En jätteful orange, det är ju årets färger för laget, men ful!)


3. 3 nya latteglas. Dom har liksom en förmåga att ramla i golvet dom där glasen. (Eller alla glas rättare sagt, och alla tallrikar också för den delen)

Inga kommentarer: