A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

21.11.11

Årets första julklapp!

Hallå!

Då var årets först julklapp precis köpt. Och den är ju självklart till min fina älskling, så kan inte lägga upp bild på vad det är för något. Men det känns ganska skönt att vara ute i ganska god tid detta året.

Nu kom Simon precis hem från träningen och det blir typ bara att slänga i sig något att äta och sedan sova, för imorgon jobbar jag heeela dagen, då det är jag som stänger förskolan (det vill säga klockan 6).

Slutade halv 2 idag och har absolut inte gjort något annat än suttit i soffan och växlat mellan tv:n och datorn. Och nu ska jag fortsätta med det en stund till!

Just det!

Ni måste ju se vilken supergullig tjej jag jobbar med på dagarna. Eller HAR jobbat med ska man väl säga numera (eftersom jag inte jobbar 75 procent mer). Hon hade bakat den godaste kakan någonsin och skrivit denna lappen till mig och Susanne (en till av personalen som varit på den avdelningen).


Inga kommentarer: