A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

17.11.11

från 50 till 75 till 50 igen

Godmorgon!

Gick upp klockan 7 idag för att jag trodde att jag skulle börja jobba klockan 9, men nejdå.. Jag börjar klockan 10 så nu sitter jag här och bara väntar på att få ta bussen till jobbet.

Känns konstigt att gå till jobbet idag, för de senaste veckorna har jag "gått upp i tjänt" och jobbat 75 procent istället för mina 50. Och nu är hon tillbaka på jobbet hon som jag har gått för, så nu är jag tillbaka på 50 igen. Den största skillnaden är att när jag jobbar 75 så jobbar jag bara inne på en avdelning, men när jag jobbar mina 50 procent så är jag på olika avdelningar hela tiden. Det har känts så skönt att slippa hoppa runt mellan olika avdelningar hela tiden och nu ska man helt plötsligt göra det igen. + att jag får ju inte lika mycket timmar såklart, och det är ju inte heller kul.

Idag slutar jag i alla fall klockan 14 och jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra när jag slutat. Bara åka hem och ta det lugnt lutar det mot i alla fall.

Nu måste jag ta hand om våran hårboll som springer omkring och är allmänt galen. Hörs senare!

Inga kommentarer: