A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

19.11.11

Magnus Betnér

Hej hej!

Börjar med att visa denna underbara video på Selma. Nu ser man ju inte henne så mycket, men detta tycker hon är jättekul i alla fall! :D





Idag har varit en rolig dag. En lugn början på dagen med lite ärenden nere på stan, sedan lite fika med svärmor och sedan åkte vi hem till svärfar med Selma. Simons pappa har ju nämligen också skaffat kattunge, så vi tyckte att det var bra att dom bekantade sig lite.

Det var bara det att dom inte alls kom överens och tydligen så verkade Dexter (deras katt för dom som inte fattar) vilja nuppa med Selma. Visste inte ens att dom tänkte den tanken när dom fortfarande är så små. Men men, tydligen kan dom det! Selma var inte alls lika intresserad, utan bara fräste åt honom. Nu har vi klart för oss i alla fall att det inte går att vara kattvakter åt varandra i alla fall + att vi nu vet att det är en tjej ;) Om Dexter då inte är lagd åt andra hållet vill säga ;D

Efter vi var där var det att åka hem och lämna Selma. Det var ju faktiskt så att det 1 november hade jag och Simon 2 årsdag. Då fick jag en present av honom, vilket var att vi skulle gå på Magnus Betnér. Måste säga att han är bara helt fantastisk! Trodde verkligen inte att jag skulle hänga med så mycket, för jag har alltid fått den uppfattningen att man måste vara väldigt politiskt engagerad och ha mycket koll på vad senaste nyheterna i världen är. Men jag hade fel, eller på sätt och vis. Det var på precis lagom nivå för min del, så till och med jag, som absolut inte har koll på något sådant faktiskt hängde med riktigt bra och skrattade så jag numera har ont i magen. Ett bra tips till present säger jag bara!

Nu sitter jag och precis har kollat på Kenny Starfighter för första gången i mitt liv och shit vad den var rolig! Simon är hos Robin och kollar på NHL så är ensam hemma. Därför tänkte jag "Yes! jag kan kolla på något kul på tv då" men nej, för det är nåt fel på våran tv (eller rättare sagt Telia) så hela bilden bara hackar så att det inte går att kolla på den. Så det blir nog en till film nu sen sova.

Natti!

1 kommentar:

Johnny N sa...

Hej Patricia!

Johnny heter jag och jag jobbar på Telia Kundservice.

Jag förstår verkligen att det inte är kul med störningar när du vill se på tv. Jag tänkte därför att om du fortfarande upplever problem och inte redan har talat med vår support så tittar jag gärna på vad som är fel.

Du når mig via: http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

Med vänlig hälsning
Johnny Nilsson
Telia Kundservice

Btw, otroligt söt liten kisse!