A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

24.11.11

underbara kille!

Godkväll!

Trött, trött och åter trött. Har inte varit annat idag och speciellt i morse när jag verkligen inte orkade gå upp. Men när jag väl kom upp ur sängen så satte jag på mig tröjan ut och in och sedan skjortan ut och in. Huvudvärk på det också, vilket ledde till att jag inte kunde tända några lampor alls... Hällde upp kaffe men glömde dricka det. Höll på att somna vid lunchen osv... Så JA jag är trött!

Men nu kommer Jossan E, Robin och Jossan H hit och umgås lite innan det är dags att gå och lägga sig.

Måste bara säga att det var så underbart att komma hem efter jobbet idag. Torsdagar älskar jag, för då är Simon spelledig. Men det är inte bara det som är underbart denna dag, utan när jag kom hem stod middagen på bordet, tvätten var tvättad och en nystädad lägenhet. Kan det bli bättre? :D

Nu ska jag och min älskling ta ett glas vin! <3

Inga kommentarer: