A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

23.11.11

tidig julklapp

Morsning korsning!

Mycket jobb nu för tiden och hårt arbete lönar sig, bokstavligt talat så har det verkligen gjort det och det känns jättebra verkligen!

Nu är man nyduschad och fräsch och snart dags att gå och lägga sig så att man är pigg inför morgondagens jobb, men innan det är läggdags så ska jag ge min älskling massage som jag lovat att han skulle få (han skulle dock ha fått det för några dagar sedan men bättre sent än aldrig).

Innan jag åkte hem från jobbet idag så passade jag på att gå till Ur&Penn och köpa denna klockan till Simon. Vi hade varit och kollat på den för några dagar sedan och tanken var att han skulle få den i julklapp. Istället fick han den idag och han blev jätteglad, för han behöver verkligen en klocka. Denna kostar endast 198 :- och finns i olika modeller och färger. Riktigt snygg är den. (den är lite mörkare brun än på denna bilden och med svart "bakgrund" eller vad man ska säga).

Godnatt!

Inga kommentarer: