A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

3.10.11

busigt


Hihi hej. Busigt att jag varken la upp bild på vad jag bakat eller på GGIK´s intro. Men idag är en ny dag så här ovan ser ni vad jag bakade. Det blev såklart cupcakes som jag bakade. 

Här har ni filmen som jag lovade lägga upp också :)




Idag var ju sista dagen på Andersbergsgården. Det var ganska stressigt idag på jobbet, men jag tror det var bra för annars hade jag bara blivit för känslosam och då hade det bara blivit pinsamt :D

Nu har jag faktiskt städat här hemma. Imorgon blir det att tvätta för på torsdag åker jag hem till Mamma, pappa och lillasyster i Åsa. Hihi ska bli så mysigt! Så därför kan det vara bra att ha lite rena kläder med sig :)

Snart dax att börja laga lite mat, men först kolla lite på nya programmet "Pengarna på bordet" på kanal 4. 


Inga kommentarer: