A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

28.10.11

varje dag ser lika ut.

Hej!

Jag vet inte varför det blir att jag får perioder när jag inte skriver något. Men tror att jag har en liten förklaring i alla fall.

1. Jag har märkt att det ofta blir när jag kommer hem från Åsa/Göteborg. Och ofta när jag kommer hem så blir jag lite deppig.. Jag är inte så bra på det här med att säga förlåt så det tar ganska hårt att behöva göra det.

2. Jag har den senaste tiden varit mycket sjuk. Inte allvarligt sjuk alltså, utan förkyld typ konstant. Vilket har gjort att jag är så trött hela tiden.

3. Jag har fått nytt jobb och först nu känner jag att jag kommit in i verksamheten. Det har också tagit på mina krafter.

4. Har inte haft lika mycket lust att skriva längre (vilket förmodligen handlar om de 3 ovanstående punkterna).

Jag lovar ingenting, men jag ska försöka att bli bättre på att skriva. Men känns ju helt enkelt inge kul att skriva om man inte har lust, och om man inte vet vad man ska skriva.

Mina dagar är ju i stort sett lika varje dag så det är ju inte direkt så roligt att skriva samma sak om och om igen.

Även denna dag har sett ut som alla andra.

1. Jobbat

2. Kom hem, åt och sov en stund på soffan.

3. Simon kommer hem. Myser med honom en stund innan han åker på träning. (Ja han tränar även på fredagar...)

4. Simon åker på träning och jag kollar på tv, plockar i ordning i lägenheten eller sitter vid datorn.

5. Lagar middag och väntar på Simon.

6. Simon kommer hem och vi äter.

Sen efter det kan det vara så busigt att dagarna ser lite olika ut. Ibland är vi ju bara hemma och slappar eller så kanske vi är med några vänner.

Och det är faktiskt vad vi ska göra idag är det tänkt. Vi hade tänkt att vi skulle vara med Jossan och Robin ikväll. Blir nog inte supersent för Jossan hade tydligen match imorgon och vi ska hem till Simons mormor och morfar och äta lunch.

Nu har jag kommit till nr 5 på min lista "Laga mat och vänta på Simon". Så nu förstår ni hur det ligger till. + Ni får ingen bild för jag har munsår.....

Inga kommentarer: