A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

1.10.11

Blogger-appen

God morgon!

Ligger fortfarande i sängen och har inte orkat gå upp än. Simon försov sig idag så det blev lite kaotiskt, så jag har inte kunnat somna om.

Igår gjorde vi hemmagjord pizza och sen åkte vi hem till Martin en sväng. Han skulle ha party men vi åkte hem innan alla kommit. Simon skulle ju jobba så jag kunde dricka lite igår :) han ska även ha match idag som jag ska åka och kolla på. Idag är det första hemmamatchen så det är ju lite speciellt :)

Det har äntligen kommit ut en bloggerapp så att jag kan uppdatera oftare. Det gillar jag starkt, så nu är det upp till bevis! Jag testar och ser i alla fall :)

Får se vad som händer ikväll men troligtvis så blir det nog lite party! Nu ska jag ta en dusch så jag piggnar till lite :)

Och en till sak. Idag är det den 1:e oktober och jag och Simon har idag varit tillsammans i 1 år och 11 månader. Det betyder att om exakt en månad har vi varit tillsammans i 2 år :D all kärlek till min älskling <3


Inga kommentarer: