A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

1.10.11

Sörjer förlust

Hallo!

Sitter hemma hos kevins kompis och tjötar och kollar när dom spelar FIFA.

Idag är jag chaufför och låter simpe sörja förlusten för GGIK idag. Men något positivt var i alla fall att Simon blev inbytt och fick spela resten av matchen. :)

Imorgon ska jag lägga upp en film från matchen med deras intro. Riktigt coolt är det :) kan tydligen inte göra det via appen så det får vänta ;)

Imorgon ska jag även baka något till personalen på Andersbergs förskola för på måndag är det sista dagen för mig där :( känns riktigt tråkigt men samtidigt har jag ju fått nytt jobb nu som jag trivs jättebra på så det är bara bita ihop. Men det är så tråkigt att lämna alla, både personal och alla barn. Så som tack för allt ska jag baka något gott :) vad det blir får ni reda på imorgon :)

Inga kommentarer: