A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

4.10.11

inget vettigt alls.

Har jag tvättat? Nej! Har jag lagat mat? Nej! Har jag gjort något annat vettigt idag? Nej! Eller jo, har ju jobbat men det är nog det enda.

Har inte haft lust till något alls idag. Tycker jag gjorde bra ifrån mig på jobbet idag, men hemma har jag bara varit grinig och trött. Men det har ju i alla fall varit fint väder och det blir man ju på bättre humör av.

Men nu! Nu blev jag genast på bra humör för slog på 5:an nu och såg att det var Outsiders på tv. Dom är bara så störda och det är så sjukt kul att kolla på! Haha.

Får ta tag i det där med mat nu också. Hm.. Får se vad det blir..

När Simon kommit hem ska vi äta kanelbullar. Det är ju kanelbullens dag idag så Simon hade köpt med sig bullar hem efter jobbet.



Inga kommentarer: