A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

29.9.11

morgonkaos

En sak är säker denna dag och det är att jag absolut inte tänker städa, som jag sa igår.

Har ingen ork för det alls. Skulle börjat jobba klockan 10 idag men klockan 8 ringde dom och bad mig komma dit så fort som möjligt, så är riktigt trött nu. Men det blir liksom så att hela dagen blir konstig när något som man inte alls väntat sig sker. Så i morse var jag hur stressad som helst och har varit det hela dagen, så nu kan jag äntligen slappna av och det är då tröttheten kommer smygandes. Men jag får inte somna, för jag har märkt hur sur och grinig jag blir resten av dagen. Jag vågar inte ta den risken för då är jag inge rolig att umgås med x)

Jag ska i alla fall laga mat idag, men mycket mer än så blir det nog inte. Ska njuta av denna dag, då Simon är spelledig. Tror inte vi ska göra något speciellt men det kanske blir att man hyr en film eller något :)




Har ni tänkt på det att snart är vintern här igen. Idag är det fint väder här men de andra dagarna har det varit svinkallt. Eller det kommer i alla fall bli vinter här snart, men ni på västkusten klarar er ett tag till :)

Inga kommentarer: