A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

23.9.11

efterlängtade fredag.

God kväll!

Kort jobbdag, eller lika kort som gårdagen men började 9 och slutade 1 istället :) Tycker nästan att det är skönare att komma hem tidigare och börja tidigare (fast det beror på hur tidigt).

Somnade på soffan när jag kom hem och så vaknar jag av att Simons mamma och syster kliver in i lägeheten. Haha var helt borta verkligen. Men det var skönt med att få sova lite i alla fall och behövde verkligen det. Varför är man alltid så himla seg på fredagar?

Simon har inte varit hemma något alls ännu, eller jo, en liten sväng hem med ombyte. Han skulle spela paintball och sedan åkte han direkt till träningen. Så det blir en ensam fredag och då passade jag på att tvätta lite.

Men nu ska jag fortsätta kolla på det pinsamma programmet "Sol, fest och oroliga föräldrar". Tycker det är riktigt pinsamt, men det är väl det som gör att jag kollar... haha.

Trevlig helg på er!


Inga kommentarer: