A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

28.9.11

fontänen fylld med skum

Hallå hallå!

Glömde helt av att jag inte skrivit något igår. Det blev ganska mycket gjort under dagen. Först var det jobb som stod på schemat, men sedan blev det en shoppingtur på stan med Majsan (Simons lillasyster).

Det var inte planerat alls att jag skulle ner på stan med Maja, men hennes farmor ringde och sa att hon var jätteledsen för att hon hade missat sin fotbollsavslutning som skulle vara igår. Så då bestämde jag mig för att åka ner på stan med henne och fika och gå och kolla lite i affärer. Det slutade också med att hon fick ett par nya jeans, en klänning och en stickad tröja i present av mig och Simon (+ godis). Generöst va? Hon blev hur glad som helst i alla fall och hade riktigt kul.

Något annat som var lite kul var att när vi väntade på bussen så satte vi oss vid fontänen vid alla bussarna på stan och upptäckte detta..


Det var massa, massa, massa skum i hela fontänen. Haha Maja hade roligt i alla fall!

Var på ungdomsmottagningen idag efter jobbet och skulle få ett nytt recept på p-piller. Fick världens chock när jag fick höra vad dom kostar numera. Innan har man haft någon rabatt, men nu har dom utav någon konstig anledning valt att ta bort denna rabatt, så nu kostar det 600 spänn för ett år. Jag tror jag betalar mer än det dubbla numera än vad det kostade förra gången. Så sjukt. Tack för kaffet!

Nu sitter jag och kollar på Idol och Simon har precis åkt på träning. Det är jobb imorgon också och har inget speciellt planerat efter jobbet. Blir väl att jag kanske städar.. tråkigt men det måste ju göras! 

Just det, fick en fråga angående min gråa kofta som jag köpte. Frågan var alltså vart den var köpt och svaret på detta är Gina Tricot.

Ha en bra kväll! 

Inga kommentarer: