A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

21.9.11

Ett nytt kort.


Det här kortet har jag precis gjort. Jag hoppas inte att hon kollar på min blogg för då blir det inge kul om hon ser kortet innan hon ens fått det, haha i sådana fall får du verka överraskad Catrine. 

Det är Simons faster som fyller 50 på lördag, så på lördag blir det en biltur till Uppsala. 

Tycker ni det var fint? :)

Usch jag blir så orolig när jag väljer att skriva födelsedagen på kortet. Jag blir nojjig att jag har skrivit fel.. Jag är så himla dålig på årtal och grejer så vi får hoppas att det blir bra! :D Blir lite pinsamt annars, men den smällen får jag ta ;) Men kommer ta en extra koll med Simon sen när han kommer hem så att det verkligen blev rätt :D 



1 kommentar:

Jossan sa...

Jättefint kort patricia! :) Ska till stockholm på dop på lördag, så får åka på en liten resa jag med. Hade tänkt fråga om ett kort men mamma hade redan köpt ett :(