A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

10.9.11

pysselsjuk


Det blir ett inlägg idag med, hejja mig! Igår kände jag mig riktigt kass ju och det var verkligen vädret med. Eller soligt och världens mörkaste moln på samma gång.. men det blev snart bara massa moln och ingen sol alls. Jag ägnade i alla fall dagen åt att pyssla istället för att kolla på film. Tycker det är så himla kul och rogivande att hålla på och pyssla så det är helt perfekt när man är sjuk och ensam hemma hela dagen, som jag var igår. Här får ni lite bilder från gårdagens pyssel!

här är bara lite utav de grejer som jag använde igår.

ett kort under arbete, resultatet finns på sista bilden.

det högra är till min farmor som fyller 70 nästa vecka. tycker det var lite gulligt, men ändå är det vänstra det som jag blev mest nöjd med utav alla kort jag gjorde igår. Det var bara så himla sött och enkelt.

här har vi resultatet på alla kort som jag hann göra.

Ni får gärna tycka till och säga om ni tycker dom var fina eller fula :) Kul och höra vad andra tycker. Är det någon mer än jag som håller på med sådant här? Roligt med lite tips och idéer i sådana fall :)

På kvällen igår hade jag och Simon jättemysigt. Eller det var egentligen inget speciellt och det var kanske det som var så mysigt. Vi lagade lite mat, kollade på tv och åt glass med varma hallon. Supermysigt man kan ha bara genom att inte göra något alls typ :)

Nu sitter jag och dricker lite varm choklad och väntar på att svärmor ska komma och hämta upp mig. Vi ska åka till Sätra och kolla på när Simon spelar match. Vet inte vad som händer mot kvällen ännu men mår lite bättre idag och Simon sa något om NHL-turnering, så vem vet :)

Ha en fortsatt bra helg.

7 kommentarer:

Felicia sa...

Supergulliga kort Patricia, hoppas allt är bra med dig! :) Kram

Unknown sa...

Tack Felicia! Förutom att jag är sjuk så är allt toppen! Hoppas att allt är bra med dig med :) Kram

Unknown sa...

Kul att du har en blogg man kan följa också förresten, hade ingen aning om det :) Dags att följa en ny blogg :)

Pappa sa...

Huuuur fina som helst! Men så e de ju skapade av ett proffs också!

Puss & kram //Pappa

Anonym sa...

Jättefina kort patte! Jag beställer gärna ett tills mamma fyller i slutet av okt :D

Jossaaaan sa...

Från mig, jossan :D<3

Unknown sa...

Pappa vad gullig du är :) Jossan självklart gör jag ett till dig, det är bara att säga hur det ska se ut så grejar jag det :)