A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

19.9.11

sjukling på besök

Då har man varit barnvakt tills nu också. Passade lilla Maja som var sjuk och fick gå hem från skolan!

Alltid när hon kommer hit så tycker hon alltid att det är så roligt att pyssla. Hon säger alltid att hon tycker jag har så mycket fint pyssel. Så det sysselsatte hon sig med. Men innan det gjorde vi pannkakor, men det ville hon bara att det skulle bli överstökat så att hon fick börja pyssla någon gång :D


Något sjukt hände när jag stekte pannkakorna. Det är typ något fel på stekpannan eller något för såhär såg varenda pannkaka ut.... xD Haha det blev en stor luftbubbla (eller rättare sagt en luftBOLL) så jag var tvungen att sticka hål på bubblan/bollen/bölden så att den skulle försvinna. HAHA så fult!


Jag är jätteglad idag. För nu fick jag reda på att jag har fått jobb. Jag har fått ett längre vikariat på en förskola ute i Hagaström. Det är en halvtidstjänst så det är bara 4 timmar om dagen måndag-fredag. Men det är jag väääldigt glad över och jag börjar jobba redan imorgon! :D:D Känner lite trygghet också för jag har varit där ute innan och det är på den förskolan som jag var på allra först. Dom var jättenöjda med mig då, så då känns det ju kul att komma tillbaka.

Vet inte vad vi ska äta för mat idag..... hmmmm några tips? Känns som jag lagar samma mat jämt typ.


Inga kommentarer: