A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

25.9.11

Fika på stan


Gårdagens kalas var trevligt och mycket god mat. Så god mat att jag åt liiiite för mycket. Höhö.

Idag är en ny dag och Simon är borta hela dagen. Idag är det seriepremiär för GGIK´s A-lag i Stockholm. Jag får inte hänga med på bortamatcherna. Eller dom måste åka buss dit och jag tycker inte det är skitkul att åka bil själv, och speciellt inte till Stockholm..

Så det blir en fika på stan med svärmor. Ska gå runt och kika lite i affärerna också.

Jag la upp en bild på hur jag ser ut precis exakt nu, haha. Lockarna får vara med idag också och dom var fakktiskt fina idag än igår. Nu ser det mer naturligt ut. Eller tycker ni inte det? Jag brukar ju alltid använda mig av Instagram på min Iphone för att fixa bilderna, men idag tänkte jag busa till det lite och ge er en helt naturell bild utan några krusseduller. Mest för att ni skulle få se hur färgen är på håret (man ser ju inte det så bra med iställningarna på Instagram).

Ha det fint! Hörs sen när jag kommer hem. Man kanske får med sig något till garderoben hem, måste ju fylla den nya garderoben också ;)


Inga kommentarer: