A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

13.9.11

blir så förbannad!

Åh det är inte sant alltså..

Jag har sovit knappt 2 timmar inatt på grund av min hosta. Detta har lett till att jag inte jobbar idag. Grejen är att jag mår ganska bra på dagarna men på nätterna är det hur jobbigt som helst. Jag sitter upp och sover med knappt något täcke så att jag inte ska bli för varm och hosta på grund av det, men inget hjälper. Nu förlorade jag mer än 1000 kronor bara för detta och det är så jäkla pissigt så det är inte sant aså! Rumphål, vad less jag blir.....

Jag ska väl försöka sova lite nu istället så att jag tar igen lite sömn. Men kan inte riktigt koppla av såhär på dagen. Är typ övertrött och förbannad!

Här är i alla fall mina sjukt snygga lurar.. var bara tvungen att visa dom!


Inga kommentarer: