A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

17.9.11

Misslyckat.

God morgon!

Har i för sig varit vaken sedan klockan 9 då Simon skulle gå upp för att gå till jobbet. Igår blev det NHL hemma hos oss. Jag och Jossan kollade på Idol och sedan kollade vi på "My Best Friend's Girl".

Jag gjorde även ytterligare ett till kort efter att jag gjorde det första. Och det blev lika fult det. Här har ni dom i alla fall. Längtar efter de nya sakerna kommer så att man får lite ny inspiration.



Vet inte vad som står på schemat för idag men jag gav som förslag att vi skulle åka ut till Ikea och köpa en garderob som vi planerat att köpa. Vi fick ju presentkort av mamma och pappa i födelsedagspresent till det och detta är verkligen något som behövs hit. Men vi får se hur det blir, för jag har inte fått något svar ännu.


Inga kommentarer: