A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

16.8.11

dolce gusto circolo

Nu blev det sådär konstigt igen med att jag glömmer av att skriva på några dagar, men ni vet ju att jag alltid kommer tillbaka :)

Saker som hänt sedan sist är att jag hade världens sämsta arbetsdag i torsdags, vi var på Grönalund i lördags och igår fyllde min älskling 20 år! Så igår hade vi kalas för faktiskt båda oss två precis som när vi var i Åsa. Men vi har inte haft något party med kompisarna här ifrån ännu, men det kommer det med.

Vi fick presentkort på Cervera och hade presentkort där sedan innan så idag har vi varit nere på stan och inhandlat en kaffemaskin! :) Hur gott kaffe som helst! Såhär ser den ut:

Dolce Gusto Circolo
Något annat som hänt idag är att vi har äntligen fått diskmaskinen att funka (IDAG!!) så har precis diskat klart vår första disk, genom att bara klicka på en knapp. Hur underbart är inte det egentligen? Gilla!

Något annat som är underbart är att Simon har semester denna veckan. Något annat som är mindre bra är att jag har fått svinkoppar.... Så ser ut som jag har herpes typ, skitmysigt verkligen...!

Men eftersom vi får mycket tid tillsammans nu denna veckan (förutom nu och alla andra kvällar när Simon har träning) så ska vi nog hitta på lite roliga saker tillsammans. Tror att det blir bio någon dag och ut och käka på någon fin restaurang :)

Hör av mig imorgon, för nu ska jag nog gå ut och ta en liten promenad. Känner att jag behöver lite luft.

Inga kommentarer: