A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

9.8.11

frågor om min logga.

Godmorgon alla sköningar!


Tänkte visa mina nya snygga Converse som jag fick av mamma och pappa i födelsedagspresent. Detta var en utav massa fina presenter som jag/vi fick.

Jo, jag fick ju en liten fråga om min nya logga. Jag har inget företag, men anledningen till att jag bad pappa göra den var mest för skoj skull. Att ha en egen logga liksom. Men jag tänkte att så småningom så ska jag starta ett eget företag och då ska detta vara min logga. Jag tjänar ju faktiskt pengar på att ha bloggen, så man kanske ska starta eget? ;)


Idag ska jag inte göra något alls typ, bestämde det igår. Att göra så lite som möjligt och bara njuta av dagen. Gårdagen vart så stressig igår att jag behöver ta det lugnt idag. Men kanske blir att tvätta lite ändå, det är ju inte jobbigt direkt :)




1 kommentar:

Anonym sa...

Hur kan du tjäna pengar på bloggen?