A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

24.8.11

inte meningen.

Nu blev det sådär kostigt IGEN!

Att jag inte skriver, men har inte haft och eller lust. Innebandysäsongen har ju börjat nu så har varit lite nere. Vet ju att det inte blir så mycket tid för oss två tillsammans förutom efter jobbet då i 45 minuter ungefär och då är det ju bara att äta tillsammans sedan iväg på träning. Men efter träningen också då såklart, men då är man så trött att man inte orkar hitta på något så det blir bara mysa framför tv:n. Så idag är Simon hemma vid halv 11 tidigast :( Men han älskar sin innebandy och då älskar jag det med :) så då är det värt det :)

Idag har det varit en jobbig dag. Varit på en förskola och "testat" om jag passar som personlig assistent för ett jobb. Tyckte det kändes jättejobbigt. Trodde jag skulle passa hur bra som helst för det. Men det var väl inte min grej bara helt enkelt.

Nu blir det att kolla på True talent och ringa och prata lite med mammsen.

Inga kommentarer: