A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

9.8.11

film i åskvädret.

Tvätten klar och precis när jag skulle ställa ut den så började det regna.... så typiskt!

Men nu har jag duschat och kollat på en film. Det blev The Last Song och jag tycker bara att den är så himla bra. Så nu har man gråtit en skvätt också. Blir till att kolla på en till film och bara mysa idag. Kanske går en sväng till affären och köper grejer så att jag kan baka bullar.

Dom ringde även förut och sa att jag har jobb på torsdag så det är toppen! Ska till en skola denna gången, brukar ju inte vara på skola utan på förskola (dagis) och ska jobba från 9 - 17.30 så det blir tufft, eftersom det är så nytt och plus att det är jag som ska stänga. Men det fixar jag :)

Nu åskar det så jag måste snabbt hitta en ny film och höja volymen så att jag inte märker av åskan. Ni har inge tips på någon bra film? :)

Puss
Patricia


Inga kommentarer: