A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

5.8.11

hemma igen men borta ändå, fast hemma ju fast ändå borta.

Hej allihopa!

Har inte hunnit skriva alls verkligen. Är hemma från Övik och guuuuud så mysigt vi har haft det! Kommer lägga upp bilder så fort som möjligt, men som sagt, har inte hunnit. Vi kom hem igår och det var bara att packa om väskan med en gång när vi kom innanför dörren. I morse bar det av ner till Götet/Åsa och där befinner vi oss nu. Så det har varit lite stressigt så jag får ta det när vi kommer hem (på söndag) eller om jag kanske hinner göra det någon annan dag.

Imorgon är det att ställa klockan tidigt, för då bär det av till ULLAREEEED ;) och senare på kvällen så blir det Liseberg! :D:D

Och ja, jag har fyllt 20 och jag är lycklig som bara den. Kommer vara nervös för systemet, men........ JAG FÅÅÅÅÅR!!!

Så på lördag blir det kalas för släkten, och sedan blir det partyyyyy för alla nära och kära vänner! Kommer bli riktigt roligt! Men nu ska jag bara mysa med min familj och njuta av tiden jag är här. :)

Puss och kram

Inga kommentarer: