A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

25.8.11

det är bara att gilla läget.


Hej svejs. 

Hemkommen efter en jobbdag. Blev en kort dag idag till 2 och det är ganska skönt faktiskt för jag jobbar 9 - 18.30 imorgon. Skulle egentligen jobba 7.30 - 19.30 imorgon, men dom var så gulliga och sa att jag inte behövde komma förrän 9 :) Men nu ska jag strax hämta lite tvätt nere i tvättstugan och sedan ska jag och Simon hem till svärmor och äta middag. :) Vi ska ta en promenad dit, och det ska bli skönt att ut och gå lite.

Så fort man går ut från vår ytterdörr så luktar det sjuuukt äckligt. Det luktar verkligen kompost. jag fattade först inte vad det var, men sedan kom jag på att vi har två stora äppelträd precis utanför dörren. Smaaart Patricia ;) Men visst att det är fint, men fy vad det luktar...

Ciao

Inga kommentarer: