A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

8.8.11

ett berg av väskor.

Hej hej hej.

Nu är vi hemma i Gävle igen och är riktigt trötta efter den långa resan igår. Vi satt i köer i 7 mil + genom hela Stockholm.

Men hemma hos min familj så fixade vi ju så att det blev lite party för mig och Simon. Och det blev väldigt lyckat tror jag :) Det kändes så i alla fall och jag hade inte alls förväntat mig att det skulle komma så många, så det var jättekul :) Och gud vilka fina presenter vi fick, måste lägga upp bilder på det sen också när jag packat upp alla saker.


Den här fick vi av pappa när vi vart på Ullared. Simon tyckte inte alls om den men jag bara älskade den och jag förstår verkligen inte alls varför han inte tyckte om den ;)

Vi var ju på Liseberg också och vi åkte den nya!!! Den som var Lisebergstornet innan. SJUUUKT LÄSKIG!
Liseberg
Det här är inte kul. Detta är all packning som jag ska plocka upp idag. Det är inte en sak som ska packas upp om man säger så.

 Packa upp är det jag ska göra idag. Men jag bara kollar ut i hallen och ser ett stort berg med saker och ångrar mig lika fort.

Något annat som ska göras idag är att fira Simons pappa som fyller år och därför måste jag åka ner på stan och köpa present också. Så det är lite som ska göras idag. Simon ska inte med på kalaset idag för hans innebandysäsong börjar idag, så från och med idag så är det innebandy som gäller för honom fram till nästa sommar typ... haha :)

Dags att göra något nytta. Men ni måste bara se en logga som min pappa har gjort till mig. Så himla duktig är han! Tack pappa <3

Inga kommentarer: