A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

26.7.11

beslutsångest, hjälp mig!


Okej, såhär är det. Jag behöver all hjälp jag kan få! Vet verkligen inte om jag ska ta ut min tungpiercing eller om jag ska låta den sitta där den sitter? Vad tycker ni?

Anledningen till att jag funderar på att ta bort den är för att det känns liksom inte "vuxet". Jag fyller ändå 20 om mindre än 2 veckor.. Sen känns det dumt typ att man försöker "gömma" den i vissa tillfällen när man stöter på vissa personer eller när man går på arbetsintervju. Ett exempel som jag tycker är skitjobbigt är när jag har jobbat på förskola, då barnen ber än räcka ut tungan för att man har något där. Känner mig verkligen inte professionell utan bara som en barnrumpa.

Det var i för sig inte jättelägesedan jag gjorde den, men känns ändå som att den har gjort sitt nu. Men som sagt jag vet inte....!! Den har ju liksom blivit en del av mig nu känns det som.


Men åh, hur ska jag göra? HJÄLP!

3 kommentarer:

alexandra sa...

du ÄR en riktig snygg din sääääxboooomb!!!!!! haha :) saknaaar dig med massor ska du veta :D<3

Anonym sa...

Ha kvar den!!! / lillasyrran <3

Anonym sa...

Ut med den!!! ;-)

Puss //Papi