A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

27.7.11

dålig förlorare.

Hej mina vänner!

Gårdagen var hur mysig som helst när Simon kom hem från jobbet. Först käkade vi middag tillsammans och sedan bestämde vi att vi skulle ner och spela minigolf!




Jag kan ju säga att jag är en sjukt dålig förlorare, vilket framkom väldigt tydligt under denna aktivitet!! Jag blir verkligen jättesur och det blir bara värre när Simon alltid ska skrika "MASTER OF THE UNIVERSE" så fort han gör något bra, vinner eller som jag ser det.. när jag förlorar! (men han sa faktiskt inte så igår så det underlättade min förlust lite i alla fall) Men trots att jag förlorade så var det bara hur mysigt som helst och faktiskt väldigt roligt.

Efter minigolfen så åkte vi och handlade lite fika sen åkte vi hem och gjorde chailatte och kollade på Allsång på skansen. Lite pensionärsvarning på det kanske, men huuuuur mysigt som helst! :)

Kan också meddela att jag har tagit ett beslut angående tungpiercingen. DEN ÄR BOOOORTA! ;) Det känns bra, men konstigt :D Finns liksom ingenting där! :O Känns lite knepigt.

[hehe en av de snyggaste bilderna på mig om jag får säga själv! xD]


Idag är det städning som gäller för min del och troligtvis kommer diskmaskinen idag :D:D:D Ikväll ska vi även ner på Sommarkväll. Det är typ olika artister som kommer hit och uppträder varje onsdag i juli. Så det ska bli mysigt.

Hör av mig när jag har en skinande ren lägenhet!

3 kommentarer:

josssaaan sa...

myspys :D haha skitsnygg bild på dig, lär ses nån dag snart hörru! :)<3

Unknown sa...

Självklart ska vi ses! :D När kan du? :D <3

Jossan sa...

Ja alla dagr utom idag :D<3