A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

22.7.11

halsfluss.

Jaha..

Då fick man reda på att man hade halsfluss också, jippi! Ne det är väl inte så kul men faktiskt så hoppades jag nästan att det skulle vara någonting när jag gick till läkarn idag, eftersom jag inte fick någon medicin från sjukhuset och att jag fortfarande hade så hög feber, hostar, ont i öronen, halsen och i bihålorna. Så nu fick jag penicillin för min halsfluss, men det gör ju även att jag blir frisk mot allt det andra.

Jag bestämde mig också för att jag inte ska jobba något nästa vecka utan verkligen bli FRISK! Ska börja äta bättre, träna och knapra lite vitamintabletter.

Jag mår faktiskt lite bättre idag, men jag brukar göra det på förmiddagarna eftersom jag inte har någon feber då. Men blev verkligen jättesugen på att spela Sims 3 nu. Det var så himla längesedan jag spelade det och det är ett jättebra tidsfördriv när man är sjuk. Men det är helt omöjligt att jag skulle kunna åka ner på stan och köpa mig ett sådant när jag mår såhär. Man känner ju sig inte skitfräsch heller ;)



Hur sjuk man än är så kan man ju inte bli annat än glad när man vaknar och ser det här varje morgon. Du är bäst älskling!

Ska väl dricka lite te nu. Ha det fint! <3

Inga kommentarer: