A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

25.7.11

diskmaskin och sims.

Tjena tjena!

Mår mycket bättre nu när jag äter penicillin och det känns knappt att jag är sjuk. Jag har dock valt att inte jobba något denna veckan heller, bara för att man så lätt blir sjuk efter en penicillinkur. Så istället har jag varit och köpt mig SIMS 3!!!! :D Så det har jag spelat nu i flera dagar! Sjukt kul är det och det känns som att jag aldrig tröttnar typ :)

Något annat som vi har köpt är en diskmaskin ;) ÄNTLIGEN! Haha fast vi har inte fått hem den ännu men den kommer hem på onsdag förhoppningsvis. Det ska bli så himla skönt att slippa ha disk framme och att slippa ställa sig och diska typ 5 gånger om dagen. Det är en bänkdiskmaskin så den rymmer inte skitmycket men det är bättre än inget alls ;)

Såhär ser den ut, den är ju faktiskt väldigt snygg för att vara en diskmaskin :) Tycker ni inte det? Vi är i alla fall hur nöjda som helst och kommer vara ännu mer nöjda när den är inkopplad :D


Annars så händer inte så jättemycket idag alltså. Tänkte att jag skulle tvättat, men vet inte. Har varken ork eller lust för att tvätta.. Men får väl se hur det blir med det.. Det är ju skönt när det är gjort liksom. 

Tillbaka till Sims! 

Inga kommentarer: