A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

13.7.11

nemen hallå!

TJEEEENA!!

Ja det var ett tag sedan och nu har jag fått skäll att jag inte skriver, så får väl göra det ;)

Jag var ju i Göteborg nyss och kom hem förra veckan. Har jobbar på underbara Gläntan när Martina var på semester. Har haft det hur mysigt som helst hemma hos mamma och pappa o linnea. Men Linnea och pappa åkte till Prag bara efter några dagar så det var bara jag och mamma hemma.

Hann ju inte göra sådär supermycket när jag var där i och med att jag jobbade men bara mysigt att få vara där liksom :)

AH JUSTE! Jag och Simon var ju i Alanya också ;) Det blev inte så mycket bilder tagna och speciellt inte på mig..... Haha.. Dom gångerna jag väl är med på bild är när jag typ har sagt till Simon att han ska ta en bild på mig, eller så har han smygfotat typ mig. Och då är det riktiga närbilder eller typ kort på min rumpa eller mina tuttar, haha så jag tror inte jag lägger upp några bilder på det. Men en sak som jag ska lägga upp så småningom är bilder från poolen. Vi har nämligen en kamera som man kan fota under vatten, så det var askul att ha med till Turkiet. Att sammanfatta resan kort så var det heeeelt underbar! (förutom att jag blev matförgiftad). Det här var sista gången vi åkte till Turkiet och det kändes helt fantastiskt att få åka dit tillsammans ca 2 år efter att vi träffades. Alla kände igen oss på restaurangen som vi alltid åt på och vi var och kollade på hotellet där vi träffades för första gången. Kändes sjukt konstigt att faktiskt vara där igen, när man pratat så mycket om det och det kändes som att det var igår för allt var sig likt och det bara pirrade i kroppen när vi stod där vid poolen. Vi bara stod och log mot varandra och bara tyckte att allt var så sjukt! :D <3

MEN... över till annat!

Jag har nyss storstädat hela lägenheten. Och då menar jag verkligen STORSTÄDAT! Varenda liten vrå är nu fri från damm och smuts :D Jobbigt var det men det är skönt nu efteråt när man bara kan slappa! :D

OCH OCH OCH!!!!!! .... Gissa vad som händer idag????!!!!

MIN FRIDA KOMMER HIIIIIT <3<3<3 Första gången någon utav mina "gamla kompisar" som får se lägenheten i verkligheten. Ska bli så sjukt kul att hon kommer hit!!


Jag har gjort om lite i lägenheten också. Var på Ikea häromdagen och köpte ett matsalsbord. Eller aahh. Ett skrivbord väl egentligen, men inte för oss :D Det får liksom inte plats så mycket i våran lilla 1,5:a så man får tänka till ibland ;) Tycker faktiskt att det blev väldigt fint! Så nytt bord, 4 nya stolar och en lampa och allt för bara 1000 kronor!! Det är bra gjort av mig det tycker jag :D


Näe, nu går jag ut och sätter mig i solen en stund faktiskt. Ciao!

1 kommentar:

Amanda Lundin sa...

Wohoo nu är du tillbaka, har änna saknat dig ;) Men vad fint det blev med bordet och det, verkar vara en super mysig lägenhet! Kolla in min blogg om några dagar så kommer bilder upp på våran lägenhet ;) Puss på dig! :) <3