A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

28.7.11

ett hav av folk.


Gud vad mysigt det var och sjukt gott var det också! Tack svärfar för en supermiddag med mycket trevligt sällskap!

Efter vi hade ätit så gick vi och kollade på Linda Bengtzing. Sjukt mycket folk men vi tyckte väl inte att det var jättekul. Men det var nog för att vi knappt såg någonting. :(

Idag har jag ingenting planerat som jag ska göra. Eller jo, en sak! Och det är att tvätta Simons Converse så att dom blir vita igen. Haha för det är dom låååångt ifrån nu. Men annars ska jag inte göra något alls verkligen. Så får se vad som hittas på. Ska nog gå till affären i alla fall och handla och kanske börja packa lite eftersom vi åker till Örnsköldsvik imorgon till Simons stuga.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad använder du för bild program på din iphone? :)

Victoria sa...

Fin blogg du har:)

Unknown sa...

Till Anonym: Jag använder mig utav Instagram heter det, det är jättelätt att använda och det blir supersnyggt :)

Till Victoria: Tack så jättemycket! Kul att höra att du tycker det och roligt att du kollar min blogg :)