A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

27.7.11

rent och fint men helt slut.

Puuuh....

Är helt slut verkligen. Shit vad klen jag är när jag inte ens orkar städa typ utan att bli trött. Men sen får jag ju faktiskt skylla på att jag äter mediciner och så, så det är okej att vara lite trött nu :) Men det är i alla fall rent och fint här hemma nu :D

Ringde och kollade på Elgiganten ifall våran diskmaskin hade kommit, och det hade den! :D Så nu har Simon varit och hämtat den, men den kommer inte bli inkopplad förrän ikväll (kanske) beroende på om det är något mer som måste köpas för att kunna koppla till vatten osv.

Jag som tänkte att jag skulle sätta mig ute en stund så att man får lite färg, men neeedåå.. då försvinner solen helt bara för det. Men jag får väl hålla ögonen öppna så gott som det går, för jag ska vila tills dess :)

Just det, fick nyss reda på att vi ska ut och käka idag på Church Street och att svärfar ska bjuda :) Inte helt fel de eller ;)

Dags att sova middag ;D
Puss

Inga kommentarer: