A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

21.7.11

gävle sjukhus

Hej hej.

Det har hänt lite saker nu det senaste dagarna så därför det inte blivit så mycket skrivet.

Jag kommer inte orka skriva så mycket idag heller men jag gör ett försök i alla fall. Det är nämligen så att i Måndags när jag vaknade mådde jag ganska dåligt, men jag trodde bara att det var för att det var måndag och att jag inte jobbat på ett tag (alltså att jag var trött) men sen när jag kom hem från jobbet så mådde jag bara sämre och sämre. Tog tempen och hade 39 graders feber. Tänkte att jag kanske borde gå och lägga mig istället så att jag orkade upp till jobbet dagen efter.

Jag hade nästan somnat och så blev jag jättekissenödig, så jag lunkar upp ur sängen men hinner inte långt alls innan jag känner mig yr. Simon hinner precis få tag i mig men jag tuppar av och det går inte få liv i mig.

Tillslut så vaknar jag till och får jättesvårt att andas. Jag får andningsuppehåll och är helt konstig. Jag kommer inte ihåg så mycket utan har hört från Simon hur det gick till. Men det slutade i alla fall med att vi åkte skitfort in till akuten och in till ambulansinfarten och där tog dom emot mig. mitt hjärta slog så fort att dom fick lägga in mig.

i förrgår fick jag i alla fall komma hem (tror jag att det var). Är helt borta så har inte koll på något alls. Det visade sig inte vara något faktiskt, utan bara någon slags infektion.

Igår när jag kom hem fick jag skitont i halsen och febern steg igen från ingen feber alls till 39,2 grader. Och jag kan verkligen säga att jag har sovit heeeeela dagen, somnade typ halv 11 på kvällen och sov till 17:15.

Idag mår jag lite bättre men fortfarande ont i halsen och hostar jättemycket. Men nu blev jag skittrött utav att skriva så mycket så måste gå och lägga mig en stund. Så nu vet ni i alla fall hur läget ligger till.



Hör av mig när jag fått tillbaka lite krafter! <3

Inga kommentarer: