A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

29.7.11

uppladdning inför resan.

Hej svejs!

Blev inte så jättemycket skrivet igår. Förlåt för det, men hade fullt upp hela dagen (jag som sa att jag inte skulle göra något speciellt). När Simon kom hem från jobbet åkte vi runt och letade efter en slang till våran diskmaskin (den som man fick med var tydligen för kort) men vi hittade inte någon sådan någon stans. Helt värdelöst, så nu är det handdiskning som gäller fortfarande :( Men när vi kom hem käkade vi snabbt och sedan städade vi bilen invändigt. Riktigt tråkigt, men känns skönt nu i efterhand eftersom vi ska åka mycket bil nu idag ;)

På tal om att vi ska åka bil idag så åker vi ju upp till Övik till stugan, och jag kände att jag behövde ladda upp lite inför det. Så jag åkte ner på stan och handlade detta:


Köpte en ljudbok (pensionärsvarning) som vi ska lyssna på i bilen nu. Det tar ju ändå ca 5 timmar att åka så det kan vara skönt att ha något annat än radio. Men sen köpte jag även en sladd som man kan ha i bilen, som man kan koppla till sin Iphone. Ifall man bli less på ljudboken ;) Sen köpte jag även Kestinetabletter som min vän Johanna tipsade om, som är för myggbett! Det är bra att ha där eftersom det typ kryllar av mygg där och jag klarar verkligen inte av myggor alls. :)

Nu måste jag packa det sista innan vi sticker. Ska försöka skriva ett inlägg innan vi drar men annars försöker jag skriva när vi kommit fram. Om nu det går, för det är tydligen ingen mottagning eller internetuppkoppling alls där. INTE ENS EN TV! :O xD Men om jag inte skrivit något så hörs vi på onsdag. 

P.S På onsdag fyller jag 20!!!!! :D:D:D

Ha det så bra om vi inte hörs innan dess. 
Puss och kram

Inga kommentarer: