A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

16.3.11

Help somebody.

Gick upp ganska tidigt idag för att söka lite jobb.. Så det var bara att snabbt göra sig i ordning och sedan springa iväg. Det gick faktiskt ganska bra tycker jag och om dom skulle höra av sig om dom var intresserade inom 14 dagar så det är bara att hålla tummarna nu. Jag får väl be till gud innan jag går och lägger mig att jag får ett jobb :)

Nu är jag hemma igen i alla fall och sitter i kö till Telia´s support idag igen..... Vi har ännu inte fått Spotify Premium som dom lovade oss igår.. Jag blir så trött.. Men men, hoppas vi får ordning på det nu.

Fick precis reda på att mamma har bokat biljetter och kommer hit om två veckor. Blev superglad! :D Jag saknar dom så himla mycket! Så det ska bli jätteroligt att hon kommer upp och hälsar på! :D

Måste plocka i ordning lite och diska. Jag är avis på alla med diskmaskin! Men när det är rent och städat här hemma ska jag ta lite bilder så att ni får se lägenheten :)

Hörs då!


1 kommentar:

Telia Kundservice sa...

Hej,

Jag heter Erika och arbetar på Telia Kundservice.
Jag hoppas du har kommit igång med Spotify nu men om du fortfarande behöver hjälp får du gärna fylla i formuläret nedan så hjälper jag dig.

http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

Med vänliga hälsningar
Erika Börjesson