A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

20.3.11

just hold me.

Hej hej hej.

Känner mig som den mest ensamma människa på denna jord idag. Jättekonstig känsla är det verkligen, för jag har inte lust att göra någonting och inte att vara med någon. Vill bara.. Ingenting!

Men jodå, någonting måste jag ju göra.. annars skulle tiden gått hur långsamt som helst. Simon åkte på bandy i morse i Uppsala så jag gick upp och höll honom sällskap medan han åt och sa sedan hejdå till honom. Gick och la mig och sov en stund till och sedan låg jag bara i soffan och kollade runt på massa saker på datorn. Tror jag kollat igenom varenda liten pryl som finns på Blocket.

Jag tog en promenix och sedan gick jag till affären och handlade lite. För att fördriva ännu mer tid har jag bakat och det blev jag precis klar med. Bakade cupcakes och såhär blev resultatet:

[visst ser dom ganska goda ut?]

Dessa ska jag ta med mig till svärmor idag för vi ska dit och fika och kolla på TV så fort Simon har kommit hem. Idag är det ju Solsidan på TV och vi har ju inga kanaler så vi får springa runt hos folk när det är något speciellt vi verkligen vill se, hihi :)

Nu måste jag äta lite för jag kom precis på att jag inte ätit mer än frukost och det var ett braaa tag sedan, så nu blir det lite noodles för jag orkar inte göra något x)

Tjo.

Inga kommentarer: