A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

29.3.11

i´m in hell.

Värdelöst..

Denna dagen har verkligen inte börjat bra. Vaknade klockan 6 utav att klockan ringde och jag mådde så jäkla dåligt. Hade jättehög feber och hostade jättemycket.

Skulle jobbat idag på en ny förskola för första gången idag då är det ju inte jättebra att man ringer och säger att man är sjuk.  Men men det var tvunget, för jag hade aldrig kunnat visa mitt bästa jag och jag hade bara smittat ner allihopa.

En annan dålig sak denna dagen är att jag precis märkte att vi inte har något varmvatten!!! Varför vet jag inte så jag är jätte frustrerad för jag skulle börja städa lite när jag känner mig piggare. Eftersom vi ska bli intervjuade imorgon så kan det ju vara bra om det är lite städat när hon kommer hit och kanske knäpper bilder :) Men nu när jag ska diska så får jag koka upp vatten i vattenkokaren så att jag får varmvatten till disken i alla fall. Bläääää...

Jag har liksom inte ens använt något vatten idag så har svårt att tänka mig att varmvattnet kan ha tagit slut, fast det kan ju vara någon granne som kanske stått liiiiiiite för länge i duschen. hehe!

Nu måste jag koka vatten.
CIAO

Inga kommentarer: