A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

26.3.11

life is wonderful.

Kom hem för en liten stund sedan från Simon match. Det blev en förlust men han var hur duktig som helst ändå. Innan matchen gick jag och svärmor på en promenad och pratade jättemycket. Fick även reda på att jag och Simon ska bli intervjuade på onsdag och detta hade inte Simon sagt till mig x) haha! Vi ska bli intervjuade för Arbetarbladet om hur det är att flytta hemifrån så det är lite kul :)

Är ensam hemma nu för Simon är iväg på avslutningsmiddag med laget. Jossan och Jenny kommer hit sen så jag ska vara med tjejerna idag och så ska killarna få hitta på något själva :D

Hade behövt tvätta mitt hår, men har inget balsam...... orkar verkligen inte gå och handla heller. Haha.. så jag får vara en lortis :D

Det är skitkonstigt, ena stunden är det skitvarmt i lägenheten så att man måste gå runt naken typ, och andra stunden är det så jäkla kallt och det är precis vad det är nu. + jag känner mig lite febrig också så det gör ju inte saken bättre.

Ligger och kollar lite på Animal Planet nu eftersom vi äntligen har fått tv-kanaler. Kändes så bra så jag och Simon åt frukost vid tvn i morse (a)


[Jag och älsklingen i Alanya.]

Inga kommentarer: