A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

18.3.11

små lätta moln.

Fy, de har ju varit så himla fint väder nu de senaste dagarna och så kommer det snö, igen.. Men det får man väl nästan räkna med när man bor i Norrland.


[såhär såg det ut för några timmar sedan, och nu är det ännu mer.]

Har hunnit storstäda hela lägenheten och tvättat två maskiner och nu sitter jag bara i soffan och sörjer att Simon har åkt igen. Nu skulle han på match i Sundsvall så ikväll får jag besök av Jossan, Robin, Philip och Jenny. Vi ska sitta här och tjöta lite och dricka goa grejer. Det ska bli jättemysigt :)


[finfina tvättmaskin]

Känner mig superdeppig nu... Jag vill kunna kolla på tv, det skulle kommit idag på posten, men nej.. Mitt favvoprogram kommer på tv idag.. SÅ SKA DET LÅÅÅÅÅTAAAAAA! :D och jag missar detta... Skit verkligen! Jag har längtat så mycket från att det slutade tills att det ska börja igen, och nu kan jag inte se det.

Ska tröstäta lite kladdkaka nu och ringa till mami <3

Inga kommentarer: