A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

22.3.11

this is me.

Åh herre. Det känns verkligen i hela kroppen att jag inte jobbat på ett tag. Sen att allt är så nytt och man ska ta in alla information gör mig helt utmattad. Men det är skönt och jag är så glad! Slutade 16 idag så älsklingen kom och hämtade mig efter jobbet och sedan lagade han mat som vi ska äta sedan när han kommer hem från träningen.

Vi hade jättemysigt igår när lilla Maja sov här. Blev lite knöligt bara att sova tre stycken i våran säng när alla tre tar jättemycket plats när dom sover. Haha men mysigt var det. Simon köpte hem thaimat igår och precis när vi började äta somnade Maja. Så här gullig var hon:


Nu har jag dammsugit och städat också. Det är helt galet hur skitigt det blir med en gång när det är så litet. 

Fick reda på att jag ska jobba imorgon och på torsdag också. Ska bli jätteroligt :) Så idag blir det att gå och lägga sig tidigt. Nu ska jag ringa mammsen och prata lite med henne :)

HÖRS DÅ!

Inga kommentarer: