A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

27.3.11

today.

Sköna söndag. Trevligt igår då Jossan, Jenny och jag bestämde oss för att vi skulle hem till deras vän på lite party. Grabbarna stannade hemma hos oss medan vi åkte iväg. Riktig kass fest bara men vi hade trevligt ändå :)

Idag har jag och Simon shoppat lite grejer till lägenheten och storhandlat. Vi var på något ställe som hette "Owe Jansson" som hade typ allt. Det var typ som en miniatyr av Gekås, och sådana affärer gillar jag :)

Vi gjorde ett riktigt fynd på en tavla vi köpte. Vi har letat så himla länge efter en tavla att ha på våran "stora" vägg, men dom har typ kostat 1500 kronor så det har liksom fått väntat. Tills idag! Den vi köpte kostade 300 kronor!!!!!!!

Lite dålig bild men såhär ser den ut i alla fall.


Nu blir det mys med min fina och bara slappa framför tv:n. Hoppas dom hör av sig om mer jobb imorgon, annars ska jag ner på stan och söka lite! :D

Kramis

Inga kommentarer: