A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

17.3.11

when everything falls apart

Godmorgon!

Ny dag med nya möjligheter. Igår var en dålig dag.. Kände mig värdelös helt enkelt. Får ångest över att jag inte har något jobb, men det har jag försökt ta tag i idag. Har ringt runt till massa äldreboende och skickat ut typ 20 CV:n till olika butiker, äldreboenden och som personlig assistent. Får väl se om det blir något av det, men jag tycker verkligen inte om att få ett nej. Inte just nu i alla fall.. vanligtvis brukar jag kunna hantera sådana saker väldigt bra men inte nu. För nu har jag så mycket jag tänker på och då blir allt bara fel.

Det verkar ju som att Telia´s kundtjänst tycker om min blogg och att dom läser den flitigt numera och eftersom ni vill veta hur det går så kan jag berätta att det inte alls går bra. Vi har fortfarande inte fått vårat Spotify Premium, men jag orkar inte ringa idag igen och tjata. Tycker inte om att behöva tjata mig till saker och vara en gnällkärring. Men eftersom ni är så gulliga och läser så kanske ni kan göra något åt saken :)

Nog om det. Idag ska jag fika med Philip, Simons kära vän. Vet inte om det blir en fika här hemma eller om det blir nere på stan. Jag behöver ut och röra på mig lite så hoppas det blir nere på stan. På tal om att röra på sig så tog det cirka 30 minuter att gå till Simons jobb igår och jag gick ganska fort. Resultatet kom idag med blåsor på fötterna och träningsverk i benen. Haha snacka om att jag är otränad.. Ett tips är i alla fall att inte gå i Uggs när man är ute och promenerar, för det gjorde jag och det är antagligen därifrån blåsorna kommer ifrån.. tummen upp för det!



Här får ni en härlig bild på mig och min prins från i somras när vi var på Pink :)

Inga kommentarer: