A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

28.3.11

monday morning.

Japp, så var det måndag igen och ingen har ringt om något jobb. Jag har lyckats få feber och grejer så jag kommer inte gå ner på stan idag i alla fall. Mår jag bättre imorgon så tar jag det då :)

Något jag ska göra är i alla fall att gå bort till affären och posta ett brev. Har blivit kallad till rättegång för en sak jag var vittne för, för 3 år sedan..!!! hur sjukt är inte det då? Jag kommer verkligen inte ihåg någonting alls från då så jag kommer inte vara till någon nytta i alla fall. Det som är ännu jobbigare är att det är i Varberg. Då måste jag alltså åka till Varberg för att sitta med på en rättegång helt i onödan för att sedan åka hem. Så måste kolla med dom hur jag ska göra.

Skulle egentligen tränat med Simon idag men kroppen säger ifrån. Tror inte det är så bra att träna när man har feber heller. Så jag får vara lite hemmafru idag och städa ordning och laga lite middag :)

Nu ska jag duscha innan jag går till affären.

Älsklingen och jag i fjällen förra vintern.


Ciao.

Inga kommentarer: